Bokningssystem


DinBox bokningssystem

Tiden då de boende, oavsett om det gäller hyresgäster eller medlemmar i bostadsrättsföreningen, måste springa ner i källaren för att undersöka om det finns möjlighet att tvätta är över. Genom DinBox system kan de enkelt få en översikt över lediga tider, boka och avboka – och allt med ett enkelt knapptryck. Allting sköts via en hemsida där de boende loggar in med personligt konto för att få åtkomst till exempelvis tvättstugan i sin fastighet. Förvaltaren kan logga in och administrera tider, tillgänglighet och liknande.
  • Alltid full översikt
  • Valfritt antal bokningsbara resurser
  • Boka via dator, mobil, surfplatta eller Wallpad
  • Enkelt att använda
  • Support från DinBox
  • Ingen mjukvaruinstallation

 

Så fungerar det


 

Funktioner och fördelar




 

Snabb uppstart

Styrelsen i bostadsrättsföreningen, hyresvärden eller fastighetsförvaltaren loggar in och kan sedan skapa en eller flera bokningsbara resurser. Allt hanteras via DinBox egna server och med vårt hanteringssystem – uppdateringar och nya funktioner sker löpande och kräver inga lokala tekniker. Administratören väljer vilka pass som ska kunna bokas, och hur många bokningar varje person ska kunna göra. Skulle behov finnas kan mer avancerade inställningar göras, men att komma igång går på en eftermiddag.

Alltid åtkomst

DinBox utvecklar ett eget bokningssystem som våra kunder kan använda externt eller i kombination med våra produkter. I systemet kan den administrativa ansvarige hantera alla parametrar, medan de boende i huset enbart behöver logga in för att göra sina bokningar. Detta kan ske direkt över internet via en dator, telefon eller surfplatta med lösenord eller nere i fastighetens entrée vid en Wallpad – då de loggar in med samma nyckel som de använder för passage och fastighetsboxar.


Produkter som ingår i systemet