Är du Dinbox nya COO?

COO

Om oss

Dinbox är ett proptechbolag som utvecklar och producerar uppkopplade passage- och logistiklösningar för lägenhetshus. Vi växer snabbt och har för tillfället över 10 000 uppkopplade enheter. Med ca 60 anställda producerar vi det mesta själva. Vår anläggning i Spånga producerar metallprodukter och ett kontor i centrala Stockholm utvecklar allt från mekanik och elektronik till webb och UX. Vår vision är att forma och förbättra upplevelsen i interaktionen mellan fastighet och människa.

Vi vill att ditt postfack notifierar dig när du har post, att dörren öppnas automatiskt när du kommer nära (som en bil, du kanske har kassar i händerna), att du bara ska behöva en enda nyckel till allt (eller bara din mobil), att du ska kunna ge tillfällig access till en kompis. Vi är en platt organisation med mycket driv i, där medarbetare ser sig som en form av entreprenörer på ett bolag där eget ansvar och nya idéer går före hierarki och strikta rutiner.

Vi erbjuder dig

Vår kultur präglas av framåtanda, korta beslutsvägar och högt i tak. Ditt välmående är nyckeln till vår fortsatta framgång och därför har vi skapat en arbetsplats där:
• Du kan kombinera jobb och fritid, flexibla arbetstider med eget ansvar
• Du arbetar med härliga och kunniga personer som har ett gemensamt driv, att utveckla företaget
• Vi har tjänstepension, extra ersättning vid föräldraledighet och friskvårdsbidrag
• Det finns tufft motstånd i våra FIFA- och pingisturneringar

Om tjänsten

Rollen innebär att leda den dagliga verksamheten genom att ta ett operativt och strategiskt ansvar för avdelningarna kundtjänst, teknisk support och leverans. Det är en nyinrättad roll och vi söker en självgående person som drivs av att bygga upp något nytt. Nedan ser du några av dina arbetsuppgifter:

• Samordna och effektivisera flödena inom, mellan avdelningarna, mot andra avdelningar och externt
• Förbättra befintliga och sätta upp nya strukturer och processer för hur avdelningarna ska arbeta
• Sätta upp mätbara och relevanta nyckeltal för varje avdelning för att kunna följa utvecklingen
• Delta i ledningsgruppsarbete och implementera ledningsgruppens strategier och beslut
• Återrapportera resultat och utveckling till ledningsgruppen
• Ta fram arbetsrutiner så varje funktion kan utföras av minst två-tre personer
• Löpande utvärdera och vid behov fördela resurser mellan avdelningarna
• Implementering av ärendehanteringssystem
• Personalansvar för avdelningarna – kundtjänst, tekniska support och leverans

Om dig

Vi söker dig som är:
• En erfaren ledare som med hjälp av våra värderingar – lösningsorienterad, öppenhet, kommunikation och affärsfokus – kan nå resultat tillsammans med dina medarbetare
• Analytiskt och strukturerad, men även extremt viktigt att du har förmåga att förstå kundens behov
• Orädd och vågar säga vad du tycker
• Erfarenhet från kundnära arbete meriterande om du har tidigare erfarenhet av att paketera tjänster

Ansökan och kontakt

Anställningen avser en heltidsanställning med placering på vårt huvudkontor vid Odenplan i Stockholm.
Intervjuer sker löpande och vi rekommenderar därför att du söker jobbet så snart som möjligt. Du behöver inget CV för att söka, fyll bara i formuläret här:

Comments are closed.

Få en gratis offert idag! Vi löser kontakten med återförsäljaren

Fyll i vad du är på jakt efter, så ser vi till att lösa prisuppgifter på både produkter och installation från en återförsäljare - enklare blir det inte